contact gegevens

Algemeen

Wat is Trigro B.V.?  

Trigro BV is een internet groothandel  met een uitgebreid netwerk van betrouwbare importeurs en fabrikanten in binnen en buitenland. Wij zijn gespecialiseerd in relatiegeschenken, kleding en veiligheidsartikelen. Trigro BV bestaat sinds 2007.

Door middel van verschillende kanalen: mail, fax, telefoon en via ons veilige online offerte-systeem kunt u bij ons 24 uur per dag een vrijblijvende prijsaanvraag doen. Onze klantenservice is getraind met een focus op service om er voor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring opdoen wanneer ze een bestelling bij ons plaatsen.  Onze medewerkers kunnen u adviseren en begeleiden van opdracht tot levering.  Service, betrouwbaarheid, kwaliteit, lage prijzen en innovatie staan bij ons hoog in het vaandel .  

Wat doet Trigro aan maatschappelijk verantwoord ondernemen?

Trigro BV draagt bij aan een het bewuster omgaan met het milieu door het aanbieden van milieu vriendelijke relatiegeschenken en kleding. Verder bieden wij diverse producten voor bescherming van het milieu en mensen bij het omgaan met schadelijke stoffen. Ons kantoor zit in een gebouw met een lage energie waarde en wij proberen transport van onze goederen te minimaliseren om CO2 uitstoot te voorkomen.

Trigro bv kiest met zorg zijn zakenpartners zodat kinderarbeid (strikt verboden; bij voorkeur onderwerping aan de) UN Conventie voor de Rechten van het Kind d.d. 20-11-1989), lonen, lange arbeidstijden en dwangarbeid / arbeid in gevangenissen wordt voorkomen.

Tenslotte is Trigro lid van MVO Nederland.

Wij willen graag wederverkoper worden, wat zijn de voorwaarden?

Op dit moment zijn wij niet op zoek naar wederverkopers.

 

Bestellen

Op welke manieren kan ik bestellen?

U bestelen via de website maar u kunt ook een mail sturen met uw bestelling. U kunt ons ook bellen als u meer informatie wenst maar wij vragen u dan toch om uw bestelling even via de mail te bevestigen. 

Hoe werkt de bestelprocedure via de website?

Om bij Trigro bv te kunnen bestellen dient u zich eerst eenmalig te registreren. Bij de registratie van uw gegevens wordt u gevraagd om als gebruikersnaam een functionerend e-mailadres op te geven. Via dit e-mailadres ontvangt u een e-mail met gegevens waarmee u uw account in ons online offerte-systeem kunt activeren.

Als u op de pagina bent van het door u uitgekozen product, klikt u op de knop ‘’Bereken vrijblijvend uw korting’’. (Stap 1)  Vervolgens kiest u het aantal stuks van wat u graag zou willen hebben. U ziet ook direct de prijs daarvan staan. Bij opmerkingen kunt u invoeren welke kleuren, maten, uitvoering, bedrukking of overige speciale wensen op deze aanvraag van toepassing zijn. (Stap 2) Als u nog geen klant bent dient u eerst een account aan te maken. Als u al wel een account heeft kunt u gelijk door naar stap 3. (Stap 3) Bij deze stap kunt u uw vrijblijvende offerteaanvraag nog een keer controleren. Als u er tevreden mee bent klikt u op de knop ‘’Versturen’’. U stuurt ons dan een vrijblijvende offerteaanvraag! Het aanvragen van een offerte is kosteloos en verplicht tot niets.
Vervolgens komt de offerteaanvraag bij ons binnen en zullen wij deze aanpassen naar uw wensen.
Wij sturen u dan binnen 24 uur een offerte op met daarop de uiteindelijke prijs.
De offerte komt dan weer binnen bij u. Als u tevreden bent kunt u op de bestelknop klikken en dan wordt het een order. Nieuwe zakelijke klanten en particulieren vragen we de factuur vooraf te voldoen.
De door u verstrekte gegevens bewaren wij op een Secure Server. Na inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord hoeft u voortaan uw gegevens zoals, aflever- en betaalgegevens, niet bij iedere bestelling in te vullen. Ook kunt u een overzicht krijgen van de producten die u in het verleden besteld hebt.

Het product dat ik graag wil staat niet op de website?

Deze website toont slechts een gedeelte van het wereldwijde netwerk van Trigro BV. Door onze ijzersterke marktpositie bieden wij u tal van belangrijke voordelen. Private-label of tailormade? Met onze out-of-the box mentaliteit kunnen wij nagenoeg alles voor u realiseren. Als u iets zoekt en het niet op deze website kunt vinden, bel dan even naar (0)20 - 7371131.

Ik wil artikel … laten bedrukken/borduren/graveren, wat kost dat?

Omdat de prijs van een bewerking af hangt van een aantal verschillende factoren, moeten wij de rijs voor u per artikel apart uitrekenen. Wat wij in iedergeval nodig hebben van u is het aantal artikelen dat u wilt bestellen, de bewerking die u wenst en het aantal kleuren. 

Hoe moet ik de bedrukking aan leveren?

Wij vragen altijd om een bestand in EPS formaat dat is opgeslagen in outline/contour. Als u dat niet heeft kunt u ook een jpg of een pdf aanleveren. Zorg u er dan wel voor dat het bestand op de juiste grootte en met een resolutie van tenminste 300 dpi wordt aangeleverd. Tegen meer kosten kunnen wij ook het bestand voor u maken.

Wanneer krijg ik korting?

 Bij kleinere bestelllingen rekent de website de korting al voor u uit. Bij grotere bestellingen valt er altijd over de prijs te onderhandelen. Bestellingen onder de €1000 zijn voor ons kleine bestellingen.

Hoe weet ik of de kleding gaat passen?

U kunt altijd een maattabel of een monster opvragen. Bij kleinere bestellingen van enkele stuks kunnen we u helaas geen gratis monster toesturen. 

Als ik iets wil bestellen, krijg ik een foutmelding, wat nu?

Bel ons even op of stuur een mail en wij helpen u verder.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Ons assortiment is in de communicatiebranche en daarbuiten uniek in haar breedte. Wij maken gebruik van verschillende fabrikanten in Europa. Onze magazijnen bevinden zich door heel Europa. Het is dus niet mogelijk om 1 vaste levertijd voor ons gehele assortiment te noemen. Als de leverancier het door u uitgekozen product op voorraad heeft en het hoeft niet bedrukt te worden dan zal het binnen 2 of 3 dagen geleverd worden. Als het wel op voorraad is, maar het moet bedrukt worden kan het 1 tot 3 weken duren. Wilt u exact weten wat een levertijd van een bepaald product is neemt u dan contact met ons op.

Ik woon niet in Nederland en wil graag bestellen, is dit mogelijk?

Ja, wij kunnen ook in andere landen leveren. Wij rekenen graag de transport kosten voor uw uit.

 

Betalen

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Nieuwe klanten verenigingen en particulieren vragen we vooraf te betalen. In onze shop kunt u met iDeal en Mister Minute betalen. Daarna kunt u bij ons op rekening bestellen. Onze standaard betalingstermijn is 14 dagen.  Na ontvangst kunt u de factuur via iDeal of via een bank transfer betalen. Bij Trigro bv kunt u gebruik maken van verschillende betalingsmethodes, waaronder: Vooruitbetaling, 50% vooraf 50% achteraf en betalen op rekening. Kijk ook onder het stukje ‘’Bestellen’’

Wat als ik op niet betaald heb?

 Betalen aan Trigro bv gaat via een factuur. Als het verschuldigde bedrag niet binnen de gestelde termijn ontvangen is, ontvangt u van ons een herinnering.

Wanneer er na de herinnering nog geen betaling wordt ontvangen sturen we u per post een betalingsverzoek, een aanmaning. Maak na het ontvangen van dat verzoek het openstaande bedrag zo snel mogelijk zelf naar ons over.

Heeft u na het betalingsverzoek het verschuldigde bedrag niet binnen de gestelde termijn betaald, dan zullen we zo nodig de incasso overdragen aan het incassobureau. Houd er dan rekening mee dat het oorspronkelijke bedrag verhoogd wordt met een vertragingsrente en incassokosten.
 

Uw account

Ik ben een nieuwe klant, wat moet ik doen?

Geen enkel probleem. Binnen enkele seconden heeft u een Trigro-account aangemaakt, geheel vrijblijvend uiteraard.

Dit kunt u doen op deze pagina.

Mocht u er niet uitkomen, neem dan contact met ons op via sales@trigro.nl of via
telefoonnummer +31 (0)20 - 7371131 op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Ik kan niet inloggen?

U kunt uw inloggegevens opnieuw opvragen.

Dit kunt u doen op deze pagina.

Mocht u er niet uitkomen, neem dan contact met ons op via sales@trigro.nl of via
telefoonnummer +31 (0)20 - 7371131 op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Moet ik persé een account aanmaken?

 Nee, dat hoeft niet. Er kan ook telefonisch een bestelling worden gedaan en als u ons een e-mail stuurt waarin u aangeeft wat u graag zou willen hebben en de hoeveelheid regelen wij dat verder met u af.

Wat kan ik allemaal met mijn account?

Wanneer u een account heeft kunt u de status van uw bestellingen controleren, super snel vrijblijvende offertes aanvragen, en nog veel meer. Ook houden we u op de hoogte van aanbiedingen, actualiteiten en innovaties!

Vraag hier uw account aan!

Heeft u vragen over een Trigro bv gebruikers account? Neem dan contact met ons op via sales@trigro.nl of via telefoonnummer +31 (0)20 - 7371131 op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Wat staat er in de nieuwsbrieven?

 Aanbiedingen, nieuwtjes over Trigro BV en over de business. 

Welke informatie registreert Trigro BV en waarom?

 Bedrijfsgegevens, persoonlijke gegevens, website bezoek en cookies. Alle gegeven worden alleen gebruikt voor de afhandeling van orders en nooit aan derden ter beschikking gesteld..

Wie kunnen mijn gegevens allemaal zien?

Niemand anders behalve de medewerkers van Trigro kunnen uw gegevens bekijken. 

Iemand is achter mijn inloggegevens gekomen?

Meld dit aan ons en wij zullen er voor zorgen dat dit probleem wordt verholpen. 

Contact

Niet tevreden?

Wanneer u niet tevreden bent, dien dan zo spoedig mogelijk een klacht in. Dit helpt ons onze werkwijze te verbeteren. Wanneer u dit via de officiële weg doet, kunnen wij uw klacht zo snel mogelijk behandelen.

Tips/klachten/vragen:

Voor alle tips, vragen of klachten kunt u contact met ons opnemen.

Contact gegevens:

Openingstijden Ma t/m Vrij - 09:00 t/m 17:00
Post adres: Trigro BV Postbus 1588 1000BN Amsterdam
Bezoek adres: Panamalaan 4F 1019 AZ Amsterdam

Mail adres: sales@trigro.nl
Telefoon: +31 (0)20-7371131

Fax: +31 (0)20-201 0151
Bankrekening: 459009176

KvK: 50694774